BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 22 januari 2010

Tulpan-bukett och nyckelring


Denna underbara tulpan-bukett fick följa med mig hem i dag.
Älskar verkligen tulpaner, känns så våraktigt.

Tittade även in i en av stadens nyaste inredningsbutiker.
Har varit där på en snabb visit förrut.
Men denna  gång var det två saker som fick följa med mig hem.
Bl a denna underbara skylt, tror den är av nåt emaljmaterial.


Tror den ska pryda min hall.. inte riktigt bestämt mig ännu.
Härlig påminnelse varje dag när man ska i väg på sitt.
Att sprida lite kärlek.

På tal om att gå i väg och ta med sina nycklar,
så hittade jag denna nyckelring.
Den är lite antik-aktig.
Passar en gammal antikivitet som jag... eller hur? ;)


Det var dagens inköp.

Nu inväntar jag kvällens Lets Dance.
Och önskar alla en riktigt trevlig fredagkväll.

Vill dela med mig av denna härliga
som handlar om att hitta glädje.

Njut!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej ,,,så mysig din blogg är.Önskar dej en riktigt god helg kramizz Tina

messan sa...

Tulpaner är alldeles underbara! De förgyller vardagen:)
Önskar dig en underbar helg
Kram messan