BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 8 januari 2010

Inne i vård svängen igen


Min remiss till gyn har resulterat till ett operationsdatum nu.

Hjälp.. det känns ju jätte jobbigt. Nu ska man in i vårdsvängen igen.
Nu finns det förhoppningsvis ingen cancer inblandad, är ju "bara" förebyggande.
Men just nu känns det inte så BARA.
Kontrollmänniskan i mig skriker högt:
VILL INTE.
Men samtidigt så vet jag ju att det är ju för min överlevnad.
Har ju redan haft sån otrolig otur med min kropp och denna skitsjukdom.
Vill verkligen inte dit en gång till.

Men det blir en lång resa igen med div förebyggande operationer.
Och så många påminnelser om året 2007.
Nu är det bara jobbigt... men ska låta detta sjunka in.
Det känns säkert bättre om några dagar.
Men just nu känns det bara jobbigt.



Nu måste jag verkligen flytta fokus till nåt annat.
Hej å hooo.
Tur jag är duktig på strutsa.
Så i helgen blir det strutsning, bigtime.

Trevlig helg.




1 kommentarer:

Ingela sa...

Strutsa på du! Det ska jag också göra. Jag har ju provtagning och åb på måndag, så jag ska superstrutsa fram till dess.
Ha det bäst vännen!
Kram Busan