BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 27 november 2010

Adventfix och Julmarknad.

Efter lite adventpyntning här hemma,
så åkte jag i väg till Vadstena för att gå på
"Gammeljul".
Det är mysigt att gå inne i dessa gamla byggnader
och insupa lite julstämning.
Och lite gotti-gott-gott fick jag med mig hem.
Bland annat detta:

En underbart god Slottsglögg,
Stenungsbakad surdegsbröd *älskar surdegsbröd*
cashewnötter doppade i mörkchoklad
och sist men inte minst Polkachoklad.

Så nu på kvällskvisten ska jag öppna Slottsglöggen
och njuta lite av advents stämningen här hemma.

Ha det så bra som det bara går ;)


5 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Så mycket gott du har köpt..

Njut nu av första advent..

Kram Mia

Make everyday a good day. sa...

Så mysigt det låter.
Hoppas du haft en din dag och hoppas du får en fin söndag.
Kram Linda

Vicki sa...

Inne och kikar i din blogg, sätter ett litet tassavtryck efter mig.

Hur många barn har du?

Vicki

Annika N sa...

Hoppas det blev en mysig stund med lite go glögg :-) Mysigt att gå på julmarknad.

Ha en finfin tisdag !!! Kram Annika

The Queen of fucking Everything sa...

O men titta! Vad mumsigt=)