BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 22 november 2010

Mer energi, tack

När jag har mycke omkring mig, har jag svårt att hitta
lusten till att blogga.
Allt runt omkring drar så mycke energi.
Men nästa helg har jag en hitta-mer-energi-och-bara-
tänka-på-mig-själv-helg.
I och för sig infaller den samma helg som det är första
advent .. och då är det ju lite advent pyssel som väntar.
Men oftast är det ju rolig pyssel..
Har i allafall varit nere i förrådet och letat fram mina
julsaker.. och det var inte så bara.
För helt plötsligt befann jag mig i en förråds städning.
Det var rörigt i detta förråd men nu är det ordning och reda på torpet:).

Läste i lokala reklam tidningen som kom häromdan att det
är GammelJul i Vadstena i helgen.

Bild lånad från http://www.klosterhotel.se/

Det brukar vara ett ypperligt tillfälle att inhämta lite
advents stämning, om man nu skulle sakna det.

För att återknyta lite till förra inlägget och att jag "firar" 3 år sen
avslutad behandling, så har jag lite planer...
Bland annat så planerar jag en liten weekendresa med spa-inslag,
till vårkanten. Inget är bestämt eller bokat ännu, men som man brukar säga:
Den som lever får se!!!

I kväll väntar Svenska Hollywoodfruar hos oss.
Hur ser er kväll ut?

Kram Okki

1 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Sådana dagar behöver man ibland och då bara göra det man själv vill :-)

Vad mysigt det ser ut på den julmarknaden.. Har inte varit på någon julmarknad på flera år faktiskt, så man borde kanske gå på någon nu i år..

Kram Mia