BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 5 november 2010

Att unna sig själv:)

Att kunna vara lite ego och unna sig saker bara för att
man mår bra av det... det är vardagslyx!
Tycker jag i alla fall;)

Just det har jag gjort i dag...
Eller om det vara så att denna maskin bara hoppa
in i min kundvagn när jag handlade på Maxi i dag.
Kan ju ha varit så oxå... ?

Inne på min andra kopp Cappuccino,
och däremellan har jag hunnit dricka en kopp
"vanligt kaffe".

Men måste säga
Me love love love Cappuccino :)

Kommer nog inte sova i natt...
men men, nåt får man ju offra, eller hur?






10 kommentarer:

Unknown sa...

Nu blir jag nyfiken. En sån skulle jag vilja ha. Kanske skulle önska mig den i födelsedagspresent.
Som jag förstår är du rikigt nöjd med den och du kan både göra vanligt kaffe och cappucino?

Unknown sa...

Då var det jag igen. Ser att du jobbar md Agel. Jag gjorde det tidigare också...går det bra för dig?

Okki sa...

Anna: Jag ÄLSKAR kaffemaskinen:)
Man köper kapslar, så du kan göra både vanlig kaffe, espresso, cappuccino,Latte, Varm choklad och till och med te.
Kaplarna är lite dyra med överkommliga, tycker jag.
Speciellt när man bor ensam tycker jag det är super praktiskt. Att kunna göra bara en kopp kaffe.

Ang Agel, så ligger jag lite lågt just nu... så för tillfället får det ju ingen vidare... :(
Kram

Mia sa...

Åhhhh jag är avis:-)

Photo by Maria sa...

Funderar lite på att köpa en sån maskin till sambon i julklapp men jag har inte bestämt mig än.. Var ute och kollade kapslarna och de var ju rätt dyra så jag tror han blir för snål för att använda den.. Ha ha..

Ha nu en fin lördag..

Kram Mia

Nica sa...

Åh, majsigt! Så klart du ska unna dig - det måste man ibland :)
Den var jättefin - och ser lagom liten ut. Var den dyr? Och var köpte du den?

Annika N sa...

Visst ska man få unna sig lite, helt klart :-)Snygg var den oxå !

Ha en härlig lördag !!! Kram Annika

Okki sa...

Mia: Du får väl komma förbi på en kaffestund... haha:)

Nica:dyr och dyr... allt är ju relativt, men jag gav 1500:- på Maxi. De hade specialpris denna helg. Nackdelen är ju att kapslarna är lite dyra :(
Men det är ju bara jag som dricker kaffe i vår familj, så då är det ju ok.

snorkfröken sa...

Så himla bra att du unnar dig.
Det är superviktigt att tänka på sig själv.
Och nu blev jag dessutom avundsjuk på kaffemaskinen, en sån har jag velat ha länge.
Kram.

Nica sa...

Aha - ska nog skriva upp en på önskelistan :) tack för tipset!