BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 8 december 2010

Att bo in sig...

De skönaste jag vet är att på kväll, strax innan läggdags
få ligga i soffan och zappa mellan kanalerna och nästan
halvsova. Men sen vi flyttade hit i somras, så
skänkte jag bort min sköna men väldigt nersuttna
tresits-soffa. Kvar har jag syrrans fina och sköna
tvåsits. Tack syrran för soffan vi fick ärva för ett par år sen:)
Problemet är bara att det går inte att halvsova i den...
Ja ja, det beror troligen på att jag är både för stor och för lång.


Men eftersom vi bara bor i tvårummare, så har jag även
sängen i vardagsrummet. Så jag har testat att lägga mig
färdig i sängen och slöa innan natten.
Funkade inte så bra med hur jag hade möblerat rummet...
Har en säng möbel med höga kanter både i huvud- coh fotändan.
Ser inte tv:n där jag ligger... så detta har verkligen
varit mitt i-lands problem ett par veckor.

Men i kväll fick jag värsta rycket och började
möblera om i mitt vardags/sovrum.
Så nu kan jag ligga i sängen och se på tv.

Så det är vad jag ska göra nu...
och kanske kanske kanske återkommer
blogglusten tillbaka.

För den har varit som bortblåst ett tag här nu.

Ha det riktigt bra!




6 kommentarer:

Birgitta sa...

Hoppas du får till det som du vill ha det!
Kram Birgitta

Nica sa...

Alltid skönt med en sjysst tv-plats :)
Blogga på du! <3

Photo by Maria sa...

Gott att ligga klar för natten :-) Bara att klicka på avstängningen på fjärrisen, och sedan slockna själv med :-)

Sov gott..

Kram Mia

Make everyday a good day. sa...

Härligt att få möblera till det så du kan mysa extra. Det är så skönt att bara mysa ner sig under täcket o bara vara.

Hoppas du har det bra och önskar dig en fin torsdag
Kram Linda

Anonym sa...

Vill önska dig en trevlig 3:e Advent och Lucia. Ha det skönt. min nya bloggadress är http://beasbalansgang.blogspot.com/ Kram

Annelie sa...

Hihi,, det är sällan jag sitter i vårt vardagsrum och tittar på teven.
Oftast ligger jag sååå gött nerbäddad i sängen och kikar.. men det är ofta jag även får spela in TV-prgrammen också,, för visst äré lätt att somna..??!! *L*

Ha en underbar fortsättning på helgen.. // Kramen