BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 14 augusti 2010

Tråk-lördag



Haft en "tråk-lördag"...
Sonen är så nöjd och glad över att det inte händer
så mycket. Och vi har inte fått så mycke
saker hit till lägenheten ännu. Så det är inte
så mycke att plocka med ännu.
Så i min rastlöshet så ... hör och häppna..
D A M M S Ö G   jag lägenheten.
Det tillhör inte mina lördags nöjen, inte mina favoritsysselsättningar
annars heller. Jag tillhör den typen av människa som gör
nästan vad som helst bara jag slipper dammsuga...
eller städa över huvudtaget.
Det finns så mycke annat, som är bra mycke roligare än
att städa. Sen har jag tillbringat tiden mycke framför
datorn i dag... det blev en extra extra lång blogg runda i dag.

som har ett härligt inlägg idag.
Blev rörd till tårar och samtidigt väldigt nostalgisk.

Videon först i dagens inlägg är
väldigt viktig.
Om du inte kan göra mer så kanske du
kan öka förståelsen för detta handikapp.
Bara det är nog så viktigt.

Avslutar med Nanne´s
Att lära änglar segla...
Det svåraste som finns, enligt mig... är när man ska släppa
taget om sina barn. Och låta dem få segla iväg..



1 kommentarer:

Anonym sa...

Good post and this mail helped me alot in my college assignement. Gratefulness you as your information.