BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 20 augusti 2010

Snart börjar höst terminen!

Nu är det bara helgen, sen börjar skolan på måndag.
Skolan och höst terminen...
Och vi får äntligen vardag här hemma.

Det ska bli så skönt... men innan jag kan börja njuta av det,
så har jag högar med:
MåsteGöraSakerSomJagInteHarHunnitMedUnderSommaren.

Att ha sommarlov och ha Guldklimpen hemma så mycke som
han har varit i år... är det väldigt mycke som
kommer på efter kälken.
Nu låter det som jag inte tycker om att ha min son hemma,
så är det ju inte... men som de som har barn med
någon slags funktionshinder vet, så är man väldigt begränsad.
Speciellt i år har det varit ännu mer, eftersom sonen verkligen inte
tycker att det är nån hit att mamma sitter i telefon.
Annars så kan man ju sköta mycke saker via telefonen.
Men på måndag är det telefon jour som gäller här på Strandvägen.

Men om nån vecka eller nåt så har jag nog kommit
i kapp med allt.

I helgen hoppas jag att
jag på nåt vänster lyckas klippa och
frisera sonens hår något...
Men det finns en liten risk för att när vi har kommit
halvvägs så tröttnar sonen. Så här gäller det att
vara snabb.

Önskar alla en riktigt trevlig helg :)

1 kommentarer:

Make everyday a good day. sa...

Jag hoppas att du har haft en fin helg.Och så lyckönskas sonen till skolstarten.. :) :)
Kram Linda