BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 30 augusti 2010

Shopping och bio


Med anledning av mitt förra inlägg... så längtar och
ser verkligen fram emot nästa helg.
Anledningen till att jag inte har träffat min älskade
dotter på ett helt år, är nåt som får stanna mellan oss.
Men vårt återseeende är såå otroligt häftigt och
vi ser båda fram emot det. Och vi ska shoppa
loss i den stora staden på västkusten *LOVE IT*

Från en sak till en annan...
Jag är jätte dålig på att gå på bio.
Men vill i alla fall rekommendera en film som
går på bio nu.
I rymden finns inga känslor.
Gick på SVT som en novellfilm för ett tag sen,
och nu såg jag att den går på bio.
Säger bara: SE DEN!!!
Handlar om 18 årige Simon som har Aspergers syndrom,
och som bor i hop med sin bror.

Eftersom jag har lite svårt att hitta tid för att gå
på bio, så får jag väl vänta tills den kommer ut på DVD ;)

Ha en riktigt bra måndag kväll!

1 kommentarer:

Nica sa...

Låter härligt att få krama om din fina dotter!
Och filmen vill jag verkligen också se - jag känner regissören sedan tidigare jobb. En mycket ung och mycket begåvad kille. Och så jäkla kul att han äntligen fått göra en långfilm!!
Hoppas din helg blir underbar!