BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 31 augusti 2010

En helt vanlig och underbar tisdag

Att jag tycker om vardagens rutiner, har nog inte
undgått så många som följer min blogg.
Och i dag har det varit en helt vanlig tisdag,
med helt vanliga tisdags rutiner.
Ändå har det varit en underbar dag...
Detta är min utsikt när jag går ner till
tvättstugan:


Är det inte vackert?
När man bor så att man kan njuta av denna utsikt,
då är det en fröjd att gå till tvättstugan oxå.
Vardagslyx kallar jag det.
Och nu har jag dessutom rena kläder..
Inte helt fel de heller.



2 kommentarer:

Nina sa...

Det är en gåva att kunna njuta av vardagen, här och nu. Att se det vackra på väg till tvättstugan.
Håller med dig, vardagen är toppen!

Ha en alldeles underbar, vanlig onsdag!
Kram Nina!

anna sa...

Ja, det var verkligen en underbar utsikt på väg till tvättstugan. Man ska inte glömma att njuta av vardagen, det verkar du bra på! Kramar Anna