BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 29 augusti 2010

Älskade, älskade dotter


Första kortishelg är kommande helg... och
då har jag massor med roligheter inplanerade.

Ska åka mot Göteborg och hälsa på min älskade dotter.
Vi har inte träffats på ett helt år, så det är ett kärt återseende.
Och som jag har längtat, men nu är det inte många dagar kvar :)

Älskade älskade dotter, vad jag längtar!

Det sägs att det svåraste med att vara föräldrer,
är att släppa taget...
ååå, vad jag skriver under på det.
Min lilla prinsessa...
som inte är liten längre, utan faktiskt är vuxen och
klarar sig på egna ben.
Det är svårare än svårt ...
Och eftersom H älskar
Westlife så blir det ett klipp med
med som avslutning i dag



5 kommentarer:

Make everyday a good day. sa...

Förstår att du längtar. *L*
Hoppas det blir en superbra helg.
Kram Linda

Nina sa...

Vad roligt för er att ses nästa helg! Ni längtar nog båda, gissar jag :)
Kram Nina!

Mia sa...

Vad kärt erat återseende kommer bli!!!!! Njut ordentligt. Kram

messan sa...

Åh, vad länge sen ni sågs...det måste bli ett myckert kärt återseende.
Kram

Anonym sa...

Vad glada Ni kommer att bli till helgen båda två! Vill önska Er en kär och underbar helg tillsammans framöver. Njut av varandra till fullo! Vara lyckliga och ha det så skönt! Kramar