BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 8 december 2009

Plus-konto-dag

I dag har jag haft en av mina bättre dagar.
SKÖNT
I bland så kommer det dagar då det känns:
Jaaa, visst är det skönt att leva!

I dag har det varit en sån dag.
En underbar förmiddags fika som blev till
både för- och eftermiddas fika.
Blir lätt så när kära I och jag träffas. Träffas hyfsat ofta,
 men absolut inte alldeles för ofta.
Tiden bara försvinner.
 Tack  I för en trevlig "fikastund"

Som pricken över i:et så kom mitt halsband
med posten i dag. När vi fortfarande satt vid fikabordet.
Blev så nöjd med den.


Dock behöver jag öva upp mina kunskaper som fotograf.
Men här kommer en liten närbild




På den stora taggen står det:
Follow your heart

Och på den lilla:
Samuel

Har beställt den på nätet, på denna adress:

Det finns ett hyfsat utbud att välja av och så kan man designa sina
smycken lite som man vill. *Me like*


2 kommentarer:

Anonym sa...

Sänder en stor luciakram till dig o samule.Läser dina rader du skriver man får sig en tankeställare man blir rörd av allt som händer i en människas liv och det negativa man blir drabbad av.Jag håller med dig inget är sig likt sedan föräldrarna dog min mormor farmor o faaster min barndom när jag växte upp i göteborg o norrköping saknar den tiden.Mina föräldrar dom var verkligen underbara människor som föregick med gott exempel,jag blir mycke bedrövad i min själ när jag ser hur mitt liv blivit men man måste gå vidare trots sorg.Jag försöker tänka positivt gör allt för roni behåller min sorg inom mig o tänker på zara o hoppas att hon kommer hem snart.En seger idag fick besked nu på morgonen 2 barn som varit kidnappade har kommit hem till sin far i det här faller ett bevis på att man inte ska ge upp undrrens tid är inte förbi.Tänker på dig också min kära vän hoppas du får en underbar dag.Kram Lille

Okki sa...

Hej Lille!
Roligt med positiva besked, det kan behövas. Hoppas verkligen allt löser sig med Zara snart. Tack för Jul kortet, det var så fint.
Krameli kram Okki