BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 19 december 2009

Göromål helgen före Jul


Alla normala människor verkar förbereda allt inför jul helgerna.
Men jag får så konstiga ideer i bland.
Så nu har jag påbörjat, dock inte färdigställt, storstädning/ommöblering
Guldklimpens rum. Han är ju inte hemma i helgen så tanken var ju att jag skulle göra färdigt allt inför Jul helgen. Julklapparna är inköpta, så lite har jag ju förberett.
Hade tänkt att skippa jul granen i år.
Men det blev vilda protester från sonen. Så det måste ju göras innan torsdagen oxå... men det hinns ju.

Det kommer bilder på Grabbens rum när det är färdigt. Hoppas hinner färdigt före måndag eftermiddag, för då kommer Guldklimpen hem. *miss you*



Nu ska denna flicka hoppa in i duschen...
sen blir det lite go julmat hos Grabbarna Grus
*me like*


3 kommentarer:

Ingela sa...

Vill bara titta in och önska den bästa och godaste julen!

Kram Busan

Anna sa...

Hallå Okki!
Hur är det med dej? Jag saknar dina inlägg och fina bilder på bloggen! Kom igen! Gott nytt år! Kramar Din "följare" Anna

Okki sa...

Hej Anna och Ingela!
Tack för goa God Jul hälsningar.

Har haft en riktig "åsnerövs-jul", och inte vågat sätta mig ner och skriva nåt... för då bubblar det över.

Men det kommer, måste bara hämta mig lite.
Riktigt Gott Nytt år till alla.
Kram Okki