BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 9 december 2009

Ljus i mitt hjärta



Första gången på länge glädje jag mig åt att längta efter helgen. Om ni förstår vad jag menar?!
För i dag har det oxå varit en dag som hamna på plus kontot.
Fast det inte har hänt nåt speciellt, känns bara lite lättare rent allmänt.
Uppskattar verkligen dessa dagar.
Även i dag hade jag trevligt fika sällskap på förmiddagen.
Mina föräldrars gamla granne tittade förbi.
Så skönt att få prata lite gamla minnen.

Hittade en sak i dag som skapade ett stort "ha-begär".
Är ju inte så "pryl-galen", är ju mer "vill-umgås-och-träffa-njuta-av-mina-nära  -galen".
Men denna sak skapade ett stort "ha-begär"
En massage-dyna
Kändes verkligen som att bli masserad på "riktigt"




Drömmer om att sitta i min fåtölj med massage och
lyssna på när Shirley Clamp
sjunger: Med hjärtat fyllt av ljus





1 kommentarer:

Maria sa...

Men Finn har precis en sådan massagedyna! Han gillar den, fast saknar ändå riktig massage...
Kram!