BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 5 december 2009

Dimman lättar en aning




Ungefär hur munter jag har känt mig de senaste månaderna.
Inte konstigt att livet har känts väldigt tråkigt och tungt.

Men i kväll har det lättat lite. Och så har jag gjort en galen
grej. En "absolut-inte-Okki-grej".
Det är egentligen så långt bort, från hur jag är och gör men...
det gör att livet känns lite mer spännande.
Det blir säkert inget mer med det men känns lite spännande att
jag har satt bollen i rullning i alla fall.
Hehe... nu var jag lite hemlighetsfull.
Men denna gråa mus som brukar gömma sig i ett mörkt hörn, har gjort
värsta EGO-GREJEN.
Är nog lite stolt över mig själv.
Får man verkligen vara det?

I kväll ska rida på denna "good-feeling".
I morgon ska det tas lite tomteluve kort på guldklimpen.
Hoppas han känner för att posera.



0 kommentarer: