BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 31 december 2009

Önskar jag kunde säga att julen har varit bra.
Tyvärr min värsta jul någonsin.
En sk "åsnerövs-jul".
Mer om det någon annan dag. Det var mer än liten liten förklaring till bloggpausen.

Med dessa bilder vill jag önska alla ett riktigt gott nytt år.
Dessa drycker kommer jag att skåla in det nya året med.



Ett riktigt Gott Nytt År
önskar jag alla.

Mitt nyårslöfte blir att:
År 2010, ska bli ett egoår.
Vad som menas med det, återkommer jag med om ca ett år!

2 kommentarer:

Ingela sa...

Ett riktigt gott egoår önskar jag dig! Hoppas du är ute ur åsneröven. Annars hjälper vi dig att dra. Du vet var vi finns vännen.
Storkramar
Ingela

Anna sa...

Skönt att se en inlägg från dej igen! Tråkigt att julen har varit tuff, men som Ingela sa: du vet var vi finns!
Stor nyårskram Anna