BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 21 december 2010

Min pärla!

som inte är så vacker längre.


Det som fortfarande gör mig sååå förbannand,
är att det var rent och skär ouppmärksamhet från
föraren av bilen som körde på oss.
Just som vi skulle göra en vänstersväng, så hade han påbörjat en
omkörning av oss. Dessutom gasa han på ganska rejält...
Vilket han stolt berättade!!!
IDIOT

Har inte sovit mycke natten som var...
bara tänkt massa "tänk om" tankar.

När det händer såna här saker, fast det nu har gått
bra, så är det väldigt jobbigt att vara ensamstående med sonen.
Hur hade han reagerat om jag hade blivit skadad?
Vart skulle han ha tagit vägen?
Och värst av allt är ju ändå:
Tänk om sonen hade blivit skadad...

Usch, nu ska jag inte tänka mer på denna eländiga krock.
Sista skoldagen i dag för sonen.
Skulle varit några fritidstimmar i morgon oxå, men
skippade det eftersom jag inte har nån bil att skjusa i.

Nu fokuserar vi på att få en mysig jul.
På fredag är det julafton redan och jag är färdig med julklapparna.
Härligt.




4 kommentarer:

Nina sa...

Usch! Det allra värsta är ju om vi dör innan nån annan tar vid... Hualigen :( Tur det gick bra iaf, bilen är ju bara materiellt, trots allt, även om det så klart inte är kul.
Kramar om!
Nina

Annika N sa...

Tråkigt med bilen men tur att ni inte blev skadade i allafall. Ja det finns många idioter, som inte borde fått körkort :-(

Ha en riktigt fin jul !!! Kram Annika

Nica sa...

Näää... fy vad trist!
Usch - hoppas i alla fall att du får lite mys i jul.
Jag önskar dig en riktigt, riktigt god, lugn och mysig jul!

Anonym sa...

Usch, så tråkigt! Men tur att ni klarade er helskinnade!

Hoppas ni får en härlig jul - snö har ni ju i mängder har vi förstått! Här ska det bli svalare imorgon, endast 22 grader... :)

Kramar från oss i Sydney