BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 20 december 2010

Först blev jag bara chockad...

men nu börjar jag bli uppriktigt arg och irriterad.
Och anledningen till det är att, idag när jag hade varit och
hämtar hem sonen.
Vi skulle svänga in på våran parkering
från en lite större väg. Ingen genomfart, och folk som kör på
vår gata brukar hålla ganska låg fart.
Just när jag svänger in på parkeringen så blir jag påkörd
från sidan så att säga.
Och det var ingen liten "nudda-lite-lätt-krock".
Utan det var full-fart-krocka-in-i-bilen-krock.

Hela passagerar sidans dörr är inklämd och även förarsidans dörr
är skadad. Det går inte att öppna dörren på förarsidan.
Plus att spegeln på förarsidan är helt paj.

Tack och lov så kom ingen till skada,
än så länge verkar inte sonen ha tagit alltför mycke
intryck av krocken heller.
Mest jag som är i nåt chocktillstånd som börjar övergå i nån
ilska och irritation.
Så lagom kul att inte ha nån bil att köra med nu när det är
julledighet.

Ska ta en bild på bilen i morgon, så ni får se "skönheten".

Behövde bara skriva av mig lite.

Ha en bra kväll



2 kommentarer:

anna sa...

Oj, vad otäckt. Tur att ni klarade er bra i alla fall. Men det blir ju massor med strul innan bilen är hel igen och lagom till jul. Hoppas att det ordnar sej och att ni inte får några stora problem. Ha en God jul!
Kram Anna

Annelie sa...

ÅÅååå.. vad irriterad man blir på folk när de inte kan köra efter väglaget.
Men tur att det gick "bra" ändå.
Jag förstår i alla fall din frustation..

Kramen Annelie