BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 31 januari 2011

Varning utfärdat

Varning för mega gnäll i dag!!!

I dag är jag Arg, Ledsen, Förbannad, Rödgråten...
Och sååå otroligt hemsk människa att vara i närheten av.

Och vad är jag så arg, ledsen och förbannad på..
jo att denna #&% SKITSJUKDOM inte kan
lämna mig.
Försvinn säger jag bara...
Vill inte ha med dig och göra...
Du får inte lägga dig i mitt liv mer.
VILL INTE!!!

Ok, nu har jag gnällt färdigt...
i morgon spottar jag skitsjukdomen i ansiktet igen
och tar nya tag!!!

SÅ FÅR DET BLI!

8 kommentarer:

imse sa...

Bra! På den bara. Jag hejar på dig!

Kram

Annika N sa...

Visst känns det jobbigt ibland när man lever med en sjukdom och vissa dagar hatar men den bara. Extra jobbigt för er som också har någon i familjen med funktionshinder och då är det svårt att få tid för vila och återhämtning.

Hoppas allt känns bättre i dag !!! Kramar om !!! Annika

Nica sa...

Usch. *klappar om*
Skit och gråt och skäll på den jävlaskitsjukdomen, ibland är det nog nyttigt också.
Kram

Make everyday a good day. sa...

Gnäll på du, vi finns här. Någonstans måste det ju få pysa.
Många kramar till dig
Linda

Anonym sa...

Håller med dig! Ilska och förbannelse… I morgon blir det en bättre dag får vi hoppas! Hjärtevarma kramar från mig.

Anonym sa...

Suckar djupt och spottar på den jag med.

All styrka till dig!

lillemor sa...

Kära vännen bra att du spottar ur dig allt som tynger håller med dig det får vara nog nu får sjukdomen fly för gott.Du ska veta att du finns imina tankar jag finns alltid för dig ring när du orkar prata jag sviker dig aldrig.Kram vännen Lillemor

lillemor sa...

Kära vännen bra att du spottar ur dig allt som tynger håller med dig det får vara nog nu får sjukdomen fly för gott.Du ska veta att du finns imina tankar jag finns alltid för dig ring när du orkar prata jag sviker dig aldrig.Kram vännen Lillemor