BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 14 mars 2012

I morgon väntar jag samtal från min Doktor på kirurg avdelningen...
och inför detta telefon samtal, så vill givetvis Dr att jag skulle
ta ett blodprov för att kolla lite hur jag mår.

Laddade mentalt flera dagar i förväg..
Så otroligt svårstucken som jag är.
Det brukar sluta med att de har stuckit mig typ 5-6 gånger
för att få ut lite blod. Inget roligt alls.
Har inget emot att bli stucken men när det får hålla på o
gräva o hålla på tills jag nästan blir svimfärdig, då har
man ganska lätt för att hålla sig för skratt.

Men dra i trissor
i
dag
räckte
det
med
ett
stick
i
fingret

Tog 2 minuter o jag var klar på VC
*glad, gladare, gladast*


Nu väntar jag på veckans höjdpunkt
Kjelles matresa på Tv3

Ända matprogrammet jag tittar på
o då tittar jag inte på maten som lagas eller serveras



1 kommentarer:

Nina sa...

Tänk vad glad man kan bli över saker som en del inte lägger en tanke på. Skönt att det gick så bra! :)

Kramar om massa <3
Nina