BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 11 mars 2012

Uppdatering

Tänkte jag skulle försöka mig på en liten uppdatering,
om vad som har hänt sen i somras.

Dotter fick ju som sagt tag på en fin tvårums lägenhet.
En lägenhet som hon har inrett så fint *stolt mor*

Sen har väl inte jag mått så jätte bra,
om man nu ska uttrycka sig lite milt.
Har bekantat mig med följande ord
och sjukhus termer:

Dåliga levervärden
Gula ögon
Gallstens anfall
Akut pankreatit/bukspottkörtel inflammation
Gastroskopi
Genomlysning
CVK
Fist
Flaggpatient
Dränage
Spolning av dränage

Men nu är jag på g igen...
Fortfarande medtagen o svag i kroppen,
men det blir bättre dag för dag.

Och nu börjar det bli vår ute
BARA en sån sak *härligt*



2 kommentarer:

Nina sa...

Ja... jag har nog inte riktigt förstått hur dåligt du har mått, även om jag vet att du mått dåligt. Kramar om massvis <3 Nu kan det bara bli bättre! Det bestämmer vi, tycker jag!
Kram Nina!

Okki sa...

Tack gulliga Nina!
Visst är det så, nu blir det bättre dag för dag...
o våren på intågande. Bara en sån sak.
Krraammmmmmm