BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 30 juni 2011

Klona mig :)

Just nu skulle jag vilja kunna klona mig.
I eftermiddag´s fick dottern nycklarna till lägenheten.
Och jag kan inte hjälpa till ett endaste dugg med
bärandet av lådor o möbler.
Att be någon komma o vara "barnvakt" t sonen är
inget alternativ.
Nå, får nöja mig med att jag hjälper till på så många andra sätt
i stället. Bland annat var jag duktig o hämtade ut en micro
till dottern i dag när sonen var på fritids.
Shopping är nåt som jag är ganska duktig på ;))

Nu verkar ett åskoväder vara på intågande hos oss,
så det är nog bäst att släcka ner datorn snart.
Men i morgon är det fredag och helg.
Ha en riktigt trevlig helg!


3 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Man kan inte alltid vara till den hjälp man vill, men man kan ju hjälpa på så många andra sätt som att tex handla :-) Tror dottern blev glad och hon förstår ju helt säkert varför du inte hjälpte till idag..

kram Mia

Nina sa...

Hoppas det gick bra för dottern ändå.
Trevlig helg!
Kramen!

Annika N sa...

Tror nog att dottern förstod att du inte kund komma ifrån och hjälpa till.
Inte kul med åska..

Ha en fin vecka !!! Kram Annika