BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 6 juli 2011

Veckan som gick

Tänk så fort tiden går när man har roligt :).
De dagar sonen är på fritid´s, (3 dagar i veckan å 4 timmar)
har jag hjälpt till med allehandla pyssel i dotterns lägenhet.
Då rusar timmar förbi VÄLDIGT fort.
Lånade ut mitt mobila bredband oxå...
hur smart är det då... för då kan man ju inte blogga ;)
Men nu har jag lånat tbx den över natten ;))

Väldigt glad över att jag hade mycket möbler och annan
inredning sparad i förrådet. Det kom väl till användning.
Skönt att dottern inte har behövt köpa så mycket.
Bland annat hittade stort o fint köks bord med tillhörande kökssoffa
i förrådet. Några stolar till det o köket var färdig möblerat.
En två sits soffa och två fåtöljer, till det ett vitrinskåp och en
tv möbler. Bara ett soffbord som saknas till vardagsrummet.
Det som vi har behövt köpa är en sängmöbel till sovrummet.
Men som den blocket-tönt jag är så hittade vi en jätte fin sängmöbel
för en liten peng.

Det är så skönt att se sina "vuxna" barn ta steget ut i vuxen livet.
Och se hur allt faller på plats, och blir så bra.

Nu en stund till att njuta av solen strålar


2 kommentarer:

Nina sa...

Vad härligt att det funkar, det mesta :) Toppen att slippa massa inköp, det är inte billigt att fylla ett nytt hem.

Ta hand om dig, vännen!
Kram Nina!

Annika N sa...

Toppen att dottern inte behövde köpa något nytt. Härligt med solen :-)

Må så gott !!! Kram Annika