BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 6 mars 2011

Hembesök och stress-mage


Här har vi fått njuta av vårsolen i helgen...
Så våren kommer nog tids nog. Fast vi har väldigt mycket snö kvar, tycker jag.

I höstas har jag förmig att jag berättade att jag sökt Personlig Assistans,
för sonen. Jag har valt att gå vägen via ett Assistans bolag som sköter
alla praktiska detaljer. Och om allt går bra, så blir jag anställd via de bolaget.
Det har varit väldigt långdraget och det är mycket papper som ska skickas med,
för att allt ska bli rätt från början. Men nu förra veckan hörde assistans
bolaget av sig, och berättade att FK ville ha ett hembesök.
Och hembesöket ville de ha nästkommande vecka. ÄNTLIGEN!

Så på onsdag gäller det.
Jag hoppas verkligen det går bra, men man vet ju aldrig med FK.
Dessutom ville de ha ett samtal med sonen...
Ja, vi får väl se hur det går med det.
Har du några tummar lediga så håll gärna ett för oss.
Så att besöket flyter på bra.

Kan bara säga att min stress-mage, eller vad jag ska kalla det för,
har börjat oroa sig.
Och sömnen har inte varit den bästa på sistone.
Men det blir väl bättre när väl onsdagen har varit här.



Vi önskar alla en riktigt trevlig vecka.
Våran vecka börjar med en studiedag,
så det blir en kort dag på fritids i morgon.





1 kommentarer:

Annika N sa...

Håller tummarna att allt går bra i morgon för er. Skönt när solen tittar fram :-)

Lycka till & Ha det gott !!! Kram Annika N