BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 7 juli 2010

Shuffle My Status.


Hittade för nån månd sen en rolig "sak" på FB,
tror det kallas bokmärke på IT o DATASPRÅK.
Men eftersom jag inte är nån it-expert så är det
en rolig sak för mig...
I alla fall så heter den
"Shuffle My Status"
och för en citat-nörd som mig.. är det en guldgruva :)

Här bjuder jag på några favoriter.
Dock vill jag varna känsliga läsare...
Alla är inte riktigt rumsrena, men dessto roligare.

If you need the answer to a question,
come to my house..
We have teenager´s...
apparently they know everthing!


Today i say to myself,
Self, you really need to clean the house,

self says back,
you clean house,
imma taking a nap!


fortsättning på samma tema...
en känsla av att mitt favvotema är att hitta på ursäkter
för att slippa städa

... thinks that a clean house is a sign of
no internet connetion :)

,

When we are not working,
we are Networking!

*

The cheapest thing to wear
is a smile ;)

*

Nu nåt som sonen min skulle kunna säga:

I sometimes watch birds and wonder:
"If i could fly who would i shit on?"

*

Avslutar med en av mina favoriter:

People may forget what you say,
people may forget what you do,
but people will NEVER forget
how you make them feel!


Den här kan jag inte låta bli att bjuda på oxå:

Don´t wait for the perfekt moment,
take the moment and make it PERFEKT!

0 kommentarer: