BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 20 juli 2010

Mycke nu


Det är exakt en 6 dagar kvar tills Guldklimpen,
går på sin sommarbokning. Och i normala fall så skulle
det innebära semester för mig.
Så är det INTE i år... i år är det bara mer
jobb och framför allt mycke  logistik.
Lite mycke att hålla ordning på i huvudet..
och dessa postit lappar som bara försvinner!

Tack och lov har jag inte förlagt min Guldklimp...
men om saningen ska fram så, är det väl inte långt i från i bland.
Tror allt att jag behöver "Verklig semester" i höst,
när skolorna har börjat.


Önskar att jag vore lika "krut-gumma-aktig"...
känner mig mer trött-gumma-som-bara-klagar.

Så nu tar jag en blogg paus och återkommer när
det lugnat ner sig här.


Avslutar med en gammal bild på mig och Guldklimpen


1 kommentarer:

Nina sa...

Hoppas du kan få lite ledigt i höst!

Styrkekramar!
Nina