BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 6 juli 2010

Min nya leksak!

My shoulders are hurting today,
these Angel Wings are
starting to get really heavy!

Eller hur?
( är lite ironisk idag.. hoppas ingen tar mig på
allvar nu)

Men från att ha ängla vingar till att bli mänsklig,
är inte steget långt... men vissa dagar är den ju milslång.

Hur det än är så har det varit en bra dag.
Först gjordes det lite nytta med utkörning av
skräp till tippen.
Sedan träffade jag och goa A en gammal vän
till mina föräldrar. Det var trevligt att prata lite gamla minnen,
och prata bort en stund.

Dagens stora händelse var ju annars att jag har blivit med
iPhone.
Hur det gick till vet jag inte alls... är ju inte så mycke för
high tech. Men måste motvilligt erkänna att kvällen
har försvunnit väldigt fort med att jag har lekt med min nya leksak.

De roliga i denna kråksång var att de börja ju inte särskilt bra.
Den första halvtimmen försökte vi komma på vart man skulle
sätta simkortet.. fick gå in och googla innan vi fick till det.
Det var ju gränsfall att jag tappade tålamodet...

Så nu gäller det bara att jag ska lära mig mobilblogga oxå...
Nu ska vi natta kudden här, efter en lång dag!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Tror också jag vill ha.
Omdet inte behövs enpittför att fatta sigpå den.

Nica sa...

Välkommen i ajfåån-klubben!! Jag älskar min! Som att ha datorn i fickan :)