BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 27 oktober 2009

Mitt nya liv



Vägen mot mitt nya jag har påbörjats!
Och det är med skräckblandad förtjusning jag konstaterar att
jag så småningom ska få bli "TVÅBRÖSTAD" igen.
Underbart men skrämmande.
Har fått en tid till Plastiken. Det känns ju helt underbart...
VERKLIGEN
Men men som sagt även skrämmande. Så nu ska jag läsa in mig mer om rekonstruktion.
Nu ska jag vara pålästa när jag ska ditt... Här blir det inget silicon bröst.
NEE NEE.
Det finns ju lite på magen att ta av om man säger så.

För de som inte är så insatta, så finns de olika sorters rekonstruktioner. Bl a så kan man ta av bukfettet och bygga upp ett nytt bröst. Det är en ganska komlicerad operation, men då har man ju inget främande material i kroppen i alla fall. Det finns ju lite att ta av om man säger så.
En annan metod som väligt många kirurger föreslår är ju att man tar av rygg muskeln.
Det är ju inte jag så sugen på... HALLÅÅÅ, behöver mina ryggmuskler!

Från en sak till annan nu så.
Nu har vi höstlov, grabben och jag.
Sovmorgon och lata, härliga dagar.
Skönt att bara vara.
Veckans måste är: Ommöblering av Samuels rum

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag opereras den 10... Diep Lambå... magfettet flyttas två våningar upp...
Ska bli så skönt att bli hel... då jag blev op 2006...

Kram PYs

Ingela sa...

Härligt att få bli tvåbröstad! Jag får vänta minst ett år till... Förstår fullständigt att du inte vill ha silikon.
Ha ett härligt höstlov! Kram

Okki sa...

Pysan: Va skönt att få det gjort. Diemp Lambå, den vill jag oxå få. Fick tid till läkarbesök som skulle ha varit i går.. men men som alltid när man är ensamstående så körde de i hop sig. Ja ja, det är på g i alla fall.

Ingela: Jag har velat fram och tillbaka. Samtidigt som jag verkligen vill bli tvåbröstad, så är jag ju skraj för operationen.