BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 19 februari 2011

Mello och glamour

Det blev inget av att åka till Ullared i helgen.
Min bil är alldeles för opålitlig..
de finns verkligen inget utrymme för att bli ståndes nånstans
i urskogen när det är så kallt och ruggigt. För att inte prata om hur
dyrt det är att bli bogserad.
Så det blev en tripp till veckans Mello stad för shopping i stället.

Och mitt säkra kort CUBUS gjorde mig inte besviken nu heller.
Detta blev gårdagens skörd, vad gäller kläder till sonen:




Två luvtröjor och en t-shirt.
Sen blev det även besök på IKEA... och därifrån kan man ju inte gå
tomhänt. Lite smått och gott, men för en gångs skull blev det inga ljus inköpta.
Brukar annars vara standard att jag köper ljus på ikea, men inte idag.
Däremot blev det ett nytt bäddsätt till sonen.
Behövdes verkligen.

Nu är det lördag och jag är redo för lite mello.
Dammsugaren har dansat ett varv med mig,



Tulparna köpta och står så fint på vardagsrums bordet



Godiset upphällt i skålen



Martini-drinken upphälld

Mjukis kläderna sitter tajt mot kroppen och
nu ska glittret på plats bara


Nu till de svåra.. Vilket passar bäst???
Blir nog "hel-silvrigt"... det är ju en kväll i glamourets tecken!!!

0 kommentarer: