BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 2 mars 2010

Sakna ko´n när båset är tomt.

Förra veckan hade vi som sagt sportlov.
Och bilen stod parkerad utanför lägenheten nästan hela veckan.
Det var inte många gånger vi behövde använda den.

I går eftermiddag lämna jag bilen på service, och hann inte hämta den
i dag innan Guldklimpen kom hem.
Snacka om att jag är irriterad över att vara "billös".
Vi snackar OTROLIGT IRRITERAD.
Massor med ärenden som jag skulle verkligen behövt ha gjort idag.
Ja, typ gått på bok-rean.
Hade i och för sig kunnat gå till city. Men i stället är jag inte
rolig att ha att göra med idag.


2 kommentarer:

Anna sa...

Hej Okki!
Jag ger dej en utmaning! Kolla på min blogg så ser du reglerna!
Kram Anna

Make everyday a good day. sa...

Ja visst kan man bli galen när man inte kan använda bilen. Hoppas du är på bättre humör.
Kram Linda